PRZEDSPRZEDAŻ

PRZEDSPRZEDAŻ

Cena promocyjna
599 zł

Wpisz kod RODO100

II KONFERENCJA RODO W MARKETINGU

Skuteczne patenty na prowadzenie sprzedaży
po wdrożeniu RODO i e-Privacy

Niestandardowe rozwiązania największych problemów i konkretne praktyki wiodących firm, które w ciągu 30 dni przygotują Twoją firmę do nowych przepisów

12.04.2018 r.

10.00 - 17.00

Warszawa, Hotel Novotel Airport

Co wyróżnia naszą konferencję:

Wskazujemy „punkty zapalne”

przetwarzania danych osobowych, które najczęściej umykają osobom odpowiedzialnym za promocję i sprzedaż, a które grożą wstrzymaniem działalności firmy i poważnymi karami finansowymi.

Przedstawiamy skuteczne patenty

jak nie stracić dotychczasowych baz klientów i legalnie pozyskiwać nowe po wprowadzeniu restrykcyjnych ograniczeń dotyczących sprzedaży online i call center.
 

Pokazujemy niestandardowe rozwiązania

wiodących firm, jakie zabezpieczenia organizacyjne i techniczne warto wprowadzić u siebie, by zapewnić pełną ochronę przed „wyciekiem” baz danych klientów według nowych rozporządzeń.

Absolutny HIT: ring 2 punktów widzenia

prawnika, współtwórcy projektów ustawy o ochronie danych osobowych (mecenas Arwid Mednis) oraz praktyka, który musi to prawo wdrożyć u siebie w firmie (dyrektor zarządzający FreshMail Paweł Sala).

Dzięki udziałowi w konferencji dowiesz się jak:

zbierać dane o klientach drogą elektroniczną, respektując restrykcyjne przepisy e-Privacy dotyczące przetwarzania treści e-maili, SMS-ów, plików cookies, informacji o lokalizacji geograficznej klienta, dacie i czasie trwania połączenia,

w praktyce zapewnić prawo do bycia zapomnianym i przenoszenia danych osobowych klientów według RODO,

przetwarzać bazy klientów w systemach teleinformatycznych i zapewnić bezpieczeństwo za pomocą pseudonimizacji, szyfrowania, nadawania uprawnień, back-upów zgodnie z przepisami RODO,

dokumentować przetwarzanie danych osobowych po wdrożeniu RODO: nowe obowiązkowe zapisy w formularzu zamówienia, polityce prywatności, regulaminie e-sklepu, umowie powierzenia danych osobowych w wypadku outsourcingu mailingu i usług call center.

Program konferencji:

Panel 1 |

Jak kontrowersyjne rozporządzenie e-Privacy wpłynie na konkurencyjność w branży marketingowej

  • E-Privacy a RODO – jakie nowe obowiązki nałoży na marketing rozporządzenie o e-prywatności w stosunku do RODO i dlaczego tak wiele protestów budzą nowe przepisy.
  • Jak wpłyną na targetowanie reklam nowe regulacje z zakresu możliwości przetwarzania danych pochodzących z łączności elektronicznej, takich jak: czas trwania rozmowy, dane o lokalizacji użytkownika, adres IP.
  • Co dalej z plikami cookies – nowe podejście do cookies w zależności od ich rodzaju, warunki przechowywania plików, zasady wyrażenia zgody, ustawienia przeglądarek.
  • Nowe obowiązki dla przedsiębiorców korzystających z call marketingu.
  • Jak zmienią prowadzenie promocji i sprzedaży z wykorzystaniem usług łączności elektronicznej nowe regulacje antyspamowe.
Maciej Kubiak
Maciej Kubiak

adwokat, wspólnik w firmie prawniczej LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Ekspert w dziedzinie ochrony własności intelektualnej (IP)

ze szczególnym uwzględnieniem prawa autorskiego, w tym prawa mediów, prawa filmowego, prasowego, komputerowego i nowych technologii, a także prawa reklamy. Reprezentuje klientów w złożonych sporach sądowych, związanych z ochroną własności intelektualnej oraz w sprawach gospodarczych. Zajmuje się przepisami o ochronie danych osobowych, w tym zmian wprowadzanych przez RODO. Ekspert rekomendowany przez renomowane międzynarodowe rankingi prawne – Chambers & Partners w dziedzinie Technologii i Mediów (TMT) oraz własności intelektualnej (IP) i LEGAL 500 – w dziedzinie IP. Arbiter Sądu Arbitrażowego Rynku Audiowizualnego (SARA). Redaktor naczelny LSW IP Bloga – portalu dla branży twórczej i biznesu (lswipblog.pl).

Maciej Dudek
Maciej Dudek

specjalizuje się w zagadnieniach prawa własności intelektualnej, w szczególności w obszarze prawa autorskiego, prawa reklamy.

Posiada doświadczenie w zakresie prawa nowych technologii (kontrakty IT, prawo telekomunikacyjne), a także w obszarze ochrony danych osobowych.

Panel 2 |


Najczęstsze problemy z praktyki firm przygotowujących się do wdrożenia RODO – dwóch ekspertów, dwa światy, dwa punkty widzenia: prawnik tworzący prawo o ochronie danych osobowych kontra właściciel dużej firmy, który musi to prawo u siebie wdrożyć

  • Czym różni się powierzenie danych osobowych od ich udostępnienia według RODO – case studies.
  • Jak w praktyce zapewnić prawo do bycia zapomnianym, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych – rekomendacje ekspertów.
  • Forma wyrażenia zgody klienta na przetwarzanie danych osobowych według nowych zaostrzonych przepisów.
  • Czy kliknięcie na pop-up jest równoznaczne z pozyskaniem zgody klienta na przetwarzanie danych osobowych według nowych zaostrzonych przepisów.
  • Czy kupowanie baz danych po 25 maja 2018 r. będzie legalne – jak korzystać z baz danych zewnętrznych podmiotów.
  • Jakie warunki trzeba spełnić, by móc profilować klientów i wysłać spersonalizowaną ofertę.
  • Call center a pozyskiwanie zgód – jak udowodnić w razie kontroli werbalne uzyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych na cele marketingowe.
Arwid Mednis
Arwid Mednis

radca prawny, specjalizuje się w prawie administracyjnym, w szczególności prawie ochrony danych osobowych,

prawie telekomunikacyjnym i partnerstwie publiczno-prywatnym. Był członkiem Rady Naukowej GIODO. Jest autorem i współautorem projektów ustaw dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie informacji gospodarczej. W latach 1991-2000 reprezentował Polskę w Komitecie ds. Ochrony Danych Osobowych w Radzie Europy w Strasburgu, w latach 1998-2000 był jego przewodniczącym. Doradza instytucjom publicznym i firmom (w tym m.in. bankom, podmiotom z sektora e-commerce, mediów) w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Wspiera klientów w projektach związanych z wdrożeniem Rozporządzenia ogólnego 2016/679 o ochronie danych osobowych (RODO). Jest pracownikiem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z zakresu regulacji sektorowych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych i prawa nowych technologii. Współpracuje z kancelarią PwC Legal. Od wielu lat zajmuje pozycję lidera w zakresie ochrony danych osobowych oraz regulacji sektorowych w prestiżowych polskich i międzynarodowych informatorach prawniczych, w tym m.in. Chambers Europe, Legal 500 EMEA oraz w rankingu dziennika Rzeczpospolita.

Paweł Sala

ekspert ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant, szef grupy ds. e-mail marketingu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor licznych publikacji, m.in. „E-marketing – pakiet startowy”. Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail, firmy specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, dostarczającej jedno z najbardziej popularnych narzędzi do e-mail marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe firma była wielokrotnie wyróżniana i nagradzana na konkursach: Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.

Panel 3 |

Jak dokumentować przetwarzanie danych osobowych po wprowadzeniu RODO – nowe obowiązki szefa sprzedaży

  • Przykłady zgód – jakie nowe klauzule powinny się znaleźć w formularzu zamówienia, formularzu kontaktowym na stronie www, newsletterze w zależności od celu przetwarzania danych osobowych, zakresu przetwarzania i okresu ich przechowywania.
  • Jakie zapisy należy wprowadzić na stronie www, w polityce prywatności, regulaminie e-sklepu, by móc legalnie przedstawić ofertę, profilować klientów i sprzedawać produkty.
  • Pliki cookies – o czym trzeba pisemnie poinformować klientów, by prowadzić remarketing w 2018 r.
  • Outsourcing wysyłki mailingu i usługi call center – jakie warunki trzeba spełnić, by zgodnie z RODO udostępniać dane osobowe innym podmiotom – obowiązkowe zapisy w umowie powierzenia danych osobowych.
Jakub Wezgraj

radca prawny, partner kancelarii „ODOekspert”. Zrealizował ponad 200 projektów audytowych i wdrożeniowych w obszarze ochrony danych osobowych w branży ubezpieczeniowej, leasingowej, faktoringowej, bankowej, nowych technologii, energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, produkcyjnej oraz administracji publicznej. Pełnił funkcję ABI w kilkunastu podmiotach z różnych sektorów rynku. Prowadzi szkolenia na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Jest autorem ponad 150 eksperckich warsztatów rozwoju kompetencji ABI.

Panel 4 |

Jak zgodnie z RODO przetwarzać bazy klientów w systemach teleinformatycznych

  • W jaki sposób ewidencjonować zgody, zmieniać ich zakres i je usuwać w systemach informatycznych, by zapewnić aktualność baz według nowych wytycznych.
  • Nowe obowiązki zabezpieczania baz klientów w wypadku obsługi posprzedażnej: reklamacji, windykacji, rozliczeń, fakturowania.
  • Pseudonimizacja, szyfrowanie i nadawanie uprawnień jako jeden ze sposób ochrony danych osobowych według RODO.
  • Back-up systemów informatycznych a wytyczne RODO – jak legalnie prowadzić archiwizację kopii zapasowych po wdrożeniu nowych przepisów.
  • Dobre praktyki zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych – norma ISO/IEC 27001 jako sposób na spełnienie wymogów RODO – rekomendacje BSI Group Polska.
Waldemar Gełzakowski - ochrona danych osobowych
Waldemar Gełzakowski

audytor wiodący systemów zarządzania, trener oraz konsultant wdrażający systemy zarządzania według norm: ISO 9001, ISO 14001, PN 18001/OHSAS, ISO 27001,ISO 22301, ISO 31000. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu wdrożeń oraz audytów systemów zarządzania. Zbudował wieloletnie relacje, współpracując z takimi firmami, jak: Canon Polska, Toyota Motor Poland (wdrożenie grupowe, 56 lokalizacji), Grupa Remondis (14 lokalizacji), Elektromontaż Poznań, Grupa PKP, T-Mobile Polska, Asseco.

Maciej Jurczyk - co to pseudonimizacja?
Maciej Jurczyk

inżynier ds. bezpieczeństwa informacji. Związany z ODO24. Przeprowadził kilkadziesiąt projektów audytowych, szkoleniowych i wdrożeniowych

z obszaru ochrony danych osobo-wych, bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania, bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz wytycznych i rekomendacji KNF. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji, bezpieczeństwem teleinformatycznym i ochronie danych osobowych (w tym danych wrażliwych) w związku z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji i kierownika działu IT w placówce medycznej. Audytor wiodący ISO/IEC 27001, audytor wewnętrzny ISO 9001, ISO 22301, ISO 14001, PN 18001.

Do kogo adresowana jest konferencja:

  • Menedżerowie sprzedaży – osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych,
  • Dyrektor marketingu – osoba odpowiedzialna za przeprowadzanie akcji promocyjnych w kanałach online i offline,
  • Szef działu baz danych – osoba odpowiedzialna za pozyskiwanie i przetwarzanie danych klientów i kontrahentów,
  • Menedżerowie Call Center – osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem oraz sprzedaż i pozyskiwanie danych w kanale telemarketingowym,
  • Pracownicy działów prawnych w firmach prowadzących działalność handlową,
  • Menedżerowie działu IT – osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych,
  • Kancelarie prawne zajmujące się problematyką ochrony i przetwarzania danych osobowych oraz e-commerce.

Zastanawiasz się, czy przyjechać na II Konferencję RODO w marketingu?

Sprawdź nas!

Obejrzyj film z poprzedniej edycji

Pakiet uczestnika zawiera:

Indywidualne bezpłatne konsultacje – w trakcie konferencji każdy z Państwa będzie mógł zadać pytanie największym ekspertom w dziedzinie ochrony danych osobowych,

Materiały konferencyjne – z gotowymi zapisami zgód formularza sprzedażowego, polityki prywatności, regulaminu e-sklepu i umów powierzenia danych wg wytycznych RODO,

Prestiżowy certyfikat – każdy uczestnik konferencji otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu,

ustawa rodo

Prezentacje wykładowców – z wytycznymi na temat poruszanych podczas konferencji zagadnień (zostaną wysłane uczestnikom po konferencji).

Przedsprzedaż została otwarta!

Zgłoś się na najlepszych warunkach już teraz!

Cena standardowa: 699 zł netto

Cena promocyjna: 599 zł netto

W promocji pozostało:
/ 50 miejsc

Jak skorzystać z promocji?

Wystarczy wpisać kod rabatowy "RODO100" i kliknąć SPRAWDŹ.

Następnie podaj liczbę uczestników i PRZEJDŹ DALEJ aby zapisać się w niższej cenie:


599 zł netto!

Formularz zgłoszeniowy:

Kongres odbędzie się 12.04.2018 r. w Novotel Airport Warszawa, ul. 1 Sierpnia.

Sprawdź dojazd ze swojej miejscowości:

Najczęściej zadawane pytania:

Aby zapisać się na konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie konferencjarodo.pl  w zakładce „Weź udział”. W przypadku problemów prosimy wysłać wiadomość e-mail pod adres BOK@forum-media.pl z informacją o chęci wzięcia udziału w konferencji.
Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego automatycznie generuje się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, jeśli takie potwierdzenie nie pojawi się, to prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta (BOK@forum-media.pl) i zgłoszenie problemu.
Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.
Za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w konferencji.
Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.
Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się na konferencję i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na konferencję. Uczestnik, który nie wziął udziału w konferencji, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.
Aby zmienić dane uczestnika konferencji, należy wysłać wiadomość mailową pod adres BOK@forum-media.pl. W wiadomości proszę podać dane, jakie mają zostać zmienione, oraz numer klienta lub nazwę podmiotu zgłaszającego.
Dokładna informacja o tym, jak dojechać na miejsce konferencji, zostanie wysłana dwa tygodnie przed terminem konferencji pod adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Konferencja rozpocznie się o godzinie 10.00, prosimy o przybycie 15 min wcześniej i zarejestrowanie się w recepcji. Konferencja planowo zakończy się o godzinie 17.00, jednak informujemy, że wydarzenie może się przedłużyć, w szczególności w sytuacji wzmożonej dyskusji uczestników konferencji.
Każdy uczestnik otrzyma materiały składające się z drukowanych materiałów merytorycznych oraz prezentacji multimedialnych. Zapewniamy również długopis i notatnik. Po zakończeniu konferencji każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

Patroni merytoryczni

Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji?
Aby skontaktować się z nami, wypełnij poniższy formularz:

 



Wiadomość*:

Pytania merytoryczne:

Marlena Fiedorow

marlena.fiedorow@forum-media.pl
Tel. 61 66 83 105

Pytania dotyczące faktur i rozliczeń:

Tel. 61 66 55 774